Hieronder vindt u een aantal van onze veel gestelde vragen.

1. Heeft u de artikelen op voorraad die te bestellen zijn?
De webshop van Gonnie's Kinderkleding werkt met voorraadbeheer. Dit betekent dat artikelen die te bestellen zijn in de webshop daadwerkelijk op voorraad zijn. Na het plaatsen van uw bestelling wordt de bestelling normaliter binnen drie werkdagen verzonden.

2. Ik twijfel over de maat welke ik moet bestellen, wat nu?
Uiteraard kan het voorkomen dat u twijfelt over de maat van het te bestellen product. Om het maken van de keuze makkelijker te maken hebben we al bij de kostuums en schoenen een matentabel bijgevoegd. Met deze matentabel kan worden bepaalt welke maat het beste is om te bestellen. Mocht u twijfelen over een product waar geen matentabel voor is bijgevoegd, stuur ons dan een mailtje. Wij meten dan het gewenste model en de gewenste maten voor u na.

3. Ik heb mijn bestelling geplaatst, wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Na het plaatsen van uw bestelling wordt de verzending normaliter binnen drie werkdagen verzonden. Nadat de bestelling is verzonden ontvangt u van ons een email met de track en trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

4. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen?
Gonnie's Kinderkleding verstuurd haar pakketten via PostNL. PostNL garandeert dat 95% van de pakketten binnen één werkdag voor de eerste keer bij u als klant worden aangeboden. Na verzending zijn wij afhankelijk van PostNL. U kunt uw pakket altijd volgen door de track en trace code in te voeren via www.tracktrace.nl .

5. Heeft Gonnie's Kinderkleding een winkel waar ik de collectie kan komen bezichtigen?
Wij hebben geen winkel waar je de collectie kan komen bezichtigen. Wij zijn een 100% online shop. Hierdoor kunnen wij onze kosten laag houden en kunnen we onze producten aanbieden tegen een scherpe prijs.

6. Is het bij Gonnie's Kinderkleding mogelijk om een artikel te ruilen en/of te retourneren?
Uiteraard is het mogelijk om bij Gonnie's Kinderkleding artikelen te ruilen en/of te retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling. Wel zijn de kosten voor het retourneren van je bestelling voor eigen rekening. 
Meer informatie over ruilen en/of retourneren treft u aan bij onze algemene voorwaarden.

7. Kan ik een bestelling bij u komen afhalen?
Doordat wij een volledige online webshop zijn, kan je bij ons geen artikelen komen afhalen. Al onze artikelen worden verzonden via PostNL, met een track en trace code. 

8. Verzendt u ook naar België?
Gonnie's Kinderkleding verzendt ook pakketten naar België. Deze pakketten worden verzonden via Post NL met een track en trace nummer, zodat uw zending altijd en overal te volgen is.

9. Ik wil mijn pakket ruilen, waar kan ik de retourzending heen sturen?
U heeft bij ons altijd de mogelijkheid om een pakket te ruilen. Hierbij de adresgegevens:
G. de Jager-Jelles
Postbus 30015
1303 AA  ALMERE

Heb je een vraag, maar staat deze er niet bij? stuur ons een mail via info@gonnieskinderkleding.nl of laat een berichtje achter via ons contactformulier.

Benieuwd wat klanten van ons vinden?

Klik dan hier!

© 2012 - 2024 Gonnie's Kinderkleding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel