Hieronder vindt u een aantal van onze veel gestelde vragen.

1. Heeft u de artikelen op voorraad die te bestellen zijn?
De webshop én de winkel van Gonnie's Kinderkleding werken met voorraadbeheer. Dit betekent dat artikelen die te bestellen zijn in de webshop daadwerkelijk op voorraad zijn. Na het plaatsen van uw bestelling wordt de bestelling normaliter binnen twee werkdagen verzonden. Dit betekent dus ook dat artikelen die te bestellen zijn via de webshop ook op voorraad zijn in onze winkel.

2. Ik heb mijn bestelling geplaatst, wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Na het plaatsen van uw bestelling wordt de verzending normaliter binnen twee werkdagen verzonden. Nadat de bestelling is verzonden ontvangt u van ons een email met de track en trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.

3. Mijn bestelling is verzonden, maar ik heb nog niets ontvangen?
Gonnie's Kinderkleding verstuurd haar pakketten via PostNL. PostNL garandeert dat 95% van de pakketten binnen één werkdag voor de eerste keer bij u als klant worden aangeboden. Na verzending zijn wij afhankelijk van PostNL. U kunt uw pakket altijd volgen door de track en trace code in te voeren via www.tracktrace.nl .

4. Heeft Gonnie's Kinderkleding een winkel waar ik de collectie kan komen bezichtigen?
Gonnie's Kinderkleding heeft een showroom waar het mogelijk is om drie dagen in de week langs te komen, op afspraak. Hier kunt u onze collectie bezichtigen, passen en aankopen. In de showroom is het mogelijk om te pinnen. Meer informatie hierover treft u aan bij onze pagina Showroom Almere. Per 22 mei sluiten wij de deuren van onze showroom en gaan wij onverminderd 24/7 verder als webshop. Wilt u dus in de showroom komen passen, maak dan vandaag nog je pasafspraak.

5. Is het bij Gonnie's Kinderkleding mogelijk om een artikel te ruilen en/of te retourneren?
Uiteraard is het mogelijk om bij Gonnie's Kinderkleding artikelen te ruilen en/of te retourneren. Meer informatie over ruilen en/of retourneren treft u aan bij onze algemene voorwaarden.

6. Kan ik een bestelling bij u komen afhalen?
U kunt een bestelling altijd gratis komen af halen in onze showroom. U plaatst uw bestelling via de website, kiest voor afhalen en selecteert de gewenste afhaaldag. Geef in het opmerkingenveld aan op welke datum u de bestelling wilt afhalen. De betaling kan tevens worden voldaan in de showroom (contant of pin). Hierbij geldt max twee artikelen per item (2 jurken, 2 kostuums etc).
 Per 22 mei sluiten wij de deuren van onze showroom en gaan wij onverminderd 24/7 verder als webshop. Wilt u dus in de showroom komen passen, maak dan vandaag nog je pasafspraak.

7. Verzendt u ook naar België?
Gonnie's Kinderkleding verzendt ook pakketten naar België. Deze pakketten worden verzonden via Post NL met een track en trace nummer, zodat uw zending altijd en overal te volgen is.

8. Ik wil mijn pakket ruilen, waar kan ik de retourzending heen sturen?
U heeft bij ons altijd de mogelijkheid om een pakket te ruilen. Hierbij de adresgegevens:
G. de Jager-Jelles
Markerkant 12 01.17
1314 AJ  ALMERE

Benieuwd wat klanten van ons vinden?

Klik dan hier!

© 2012 - 2023 Gonnie's Kinderkleding | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel